* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Studiowaniu mówimy TAK – wiecznym studentom NIE2009-01-19 11:28:10Ministerstwo Nauki przygotowuje się do wprowadzenia zapisu w ustawie o szkolnictwie wyższym, jak długo i na jakich warunkach można studiować na koszt podatnika - dowiedziała się "PolskaTimes". |
|
Jak rozwija się Twoja kariera?2009-01-02 14:59:38Czy przystąpiłeś już do noworocznego realizowania własnej ścieżki rozwoju zawodowego? Jeśli nie i jeśli nawet nie przygotowałeś planu działania to jeszcze nic straconego – styczeń to doskonały miesiąc na analizę swojej dotychczasowej kariery zawodowej i stworzenie dalszego planu rozwoju. |
|
Badania rynku pracy w Wielkopolsce2008-08-18 11:33:02Doradcy zawodowi Fundacji Aktywności Lokalnej podkreślają, że wybierając swoje miejsce zawodowe należy kierować się własnymi predyspozycjami zawodowymi. Następnie należy poznać otaczający nas rynek pracy. W tym celu Fundacja Aktywności Lokalnej postanowiła zbadać jak się ma rynek pracy w Wielkopolsce, w okresie lipiec/sierpień. |
|
WARSZAWA – TARGI: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI2008-04-03 12:44:51W dniach od 8 do 9 kwietnia 2008 roku odbędzie się już druga edycja Ogólnopolskich Targów Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Pałacu Kultury i Nauki. |
|
Kurs kosmetyczny- dla ludzi z pasją i zamiłowaniem do piękna.2009-07-06 11:44:06Doskonałą kosmetyczkę(*) możną rozpoznać po wysokich kwalifikacjach, regularnych szkoleniach, kulturze osobistej oraz umiejętności nawiązywania kontaktu z klientkami, a także - doświadczeniu. Choć z drugiej strony, wykwalifikowana kosmetyczka nie musi być „dojrzałą panią”, gdyż w tym zawodzie, to ile ma lat nie jest wykładnikiem jej kompetencji. Najważniejsze jednak to talent i traktowanie swojego zawodu z pasją, podążanie za nowościami w kosmetyce oraz stałe podnoszenie sowich kwalifikacji. |
Szkolenia PR Marketingowe zamówienia publiczne Olsztyn centrum, Wielkopolskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.